maanantai 10. joulukuuta 2012

JOULUKALENTERIN 10. LUUKKU

10. 6 FAKTAA ANCUSTA
Anteeksi luukun myöhäinen avautuminen, mutta kai se on parempi että edes tämän päivän puolella saan julkaistua teille. Tässä luukussa kerron kuusi asiaa itsestäni, joita ette välttämättä ole tiennyt, joten nyt tulee sellainen hiukan hevoseton luukku tällä kertaa. :)

1. Syön paljon purkkaa ja minulla on melkein aina purkkaa mukana. Yleensä kannan koulu laukussani kahta purkkapussia, sillä kyllästyn helposti yhteen makuun, joten voin vaihdella oman mieleni mukaan purkka makuja.



2. Teen todella paljon tavoite lappuja. Tällä hetkellä pari esimerkki tavoitteita ovat:
- saada tehtyä spakaadi, joten venyttelen väh. kerran päivässä.
- saada Immy ravaamaan rauhassa ja keskittyneesti
- pitää huoneeni siistinä kaksi viikkoa eli en ole todellakaan mikään himo siivooja
- saada ensi kilpailukauden arvostelu lappuun töltistä 6,0 ravista 6,0 käynnistä 7,0 laukasta 5,5 ja töltin lisäyksestä 6,0

3. Minulla on aina jotakin hukassa. Yleisimpiä ovat lukkari (olen hukannut tähän asti olleet kolme lukkaria) kännykkä, koulusta saadut laput ja koulukirjat. Olen siis kova lainaamaan tavaroita kavereiltani, koska omani ovat aina hukanteillä.

4. Rakastan kaikkea pehmeää, pörröistä ja kimmeltävää.

5. Käytän todella paljon kännykkääni, kokoajan tulee viestiteltyä kavereiden kanssa whatsapissa ja tarkistelen jatkuvasti facebookkia ja instagramia. Olen kai jäänyt niihin aivan koukkuun.

6. Minulla on paljon ihania ystäviä, mutta tärkeimpiä ovat kaikki luokkalaiseni, mutta varsinkin tytöt, sekä bussikaverini. Kaikisten tärkein ystäväni on kuitenkin Appe:)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onks sulla känny Samsung galaxy y?

Ancu kirjoitti...

Anonyymi - Jep:)